Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2010 00:31 - Цицерон си има силикон!
Автор: rainbowinthedark Категория: Други   
Прочетен: 431 Коментари: 0 Гласове:
0



Искаш ли до край да ме разнищиш
ТВ -"Планета" ми пусни...

Снежно утро. Автобус №280. 2-ма слизат, 80 се качват. Днес имам късмет. Седя. Гледат ме лошо. Сигурно е заради студа. А, чакай - аз май седя... Залепям се за стъклото за да се скрия от прелитащите снаряди злоба. Навън е чисто и бяло. Чисто ли казах...? *замисля се* Поне е бяло - това е сигурно. Искам да съм снежинка. Всяка една е различна по структура, но всички са съставени от едно и също - вода. Така е и с хората. Преди около 2000 години великият Цицерон казва: "Природата е дала на човек физическа външност, подходяща и съответстваща на вътрешната му човешка същност." Философската ми мисъл секва отведнъж. Чувам гласове... не, не са в главата ми /за съжаление/. Ориенталски ритми с текст на езика, на който е говорил Апостола. Срам ме е. Искам да съм снежинка - те нямат слух... надявам се. Но нея не я е срам. Не искам да поглеждам лицето й - стигат ми потропващите в такт токчета до мен... Какъв ти Цицерон, щом има силикон? Просветна ми! - Човешката душа е направена от [R2SiO]n ! Или поне се продава, за да имаш няколко кубика от въпросното съединение близо до сърцето си,  превърнало се в прост мускул. Цицерон  би бил горд, че корена на името му се споменава толкова често в нашето общество.

Вслушан във инстинктите си хищни,
синята ми птица удуши...



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rainbowinthedark
Категория: Други
Прочетен: 35048
Постинги: 38
Коментари: 11
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031